Geslaagde BRIXXonline klantendag achter de rug!

Geslaagde BRIXXonline klantendag achter de rug!

Op dinsdag 2 juli vond de allereerste klantendag van BRIXXonline plaats bij ons op kantoor in Dronten. Mede dankzij de feedback van al onze gebruikers hebben we het systeem in een razend tempo kunnen doorontwikkelen en is het aantal klanten in twee jaar snel gegroeid. Daar zijn we best trots op! Tijdens de BRIXXonline klantendag vertelden we de gebruikers van ons vastgoedbeheersysteem over de nieuwste ontwikkelingen binnen het systeem en over de toekomstplannen.

Gerealiseerde ontwikkelingen

Jurjen van Bunningen trapte de bijeenkomst af, nadat de aanwezigen hadden genoten van een lekkere lunch. Hij startte met het voorstellen van onze nieuwste helpdeskmedewerker, Rianne van Leeuwen. Vervolgens beschreef hij de nieuwste ontwikkelingen binnen het vastgoedbeheersysteem. Zo vertelde hij over de nieuwe mogelijkheid tot het instellen van een taal per relatie, over de nieuwe functies binnen het aanmaken van sjablonen, over het automatisch factureren met behulp van de taakplanner, de mogelijkheid tot het digitaal ondertekenen van documenten en de nieuwe beheerovereenkomst. Daarnaast zijn nieuwe koppelingen met boekhoudsystemen gerealiseerd en is SEPA incasso mogelijk gemaakt binnen BRIXXonline.

Het ontstaan, het beheer en de groei van de vastgoedportefeuille van Beemhaar Beheer

Meine Breemhaar nam het woord over van Jurjen. Meine Breemhaar is CEO van Breemhaar Beheer. Breemhaar Beheer bestaat uit vastgoedonderneming MAC3PARK, bedrijvengroep KMM Groep (waar BRIXXonline deel van uit maakt) en investeringsmaatschappij Pitteloo Capital. De vastgoedportefeuille van MAC3PARK wordt beheerd in vastgoedbeheersysteem BRIXXonline. Meine Breemhaar vertelde de aanwezigen over het ontstaan, het beheer en de groei van de vastgoedportefeuille van Breemhaar Beheer. Erg inspirerend voor de aanwezigen!

Toekomst BRIXXonline

Naast de nieuwste functies die de afgelopen periode zijn ontwikkeld binnen BRIXXonline, staan er ook nieuwe ontwikkelingen op de planning. Zo zijn wij bezig met de ontwikkeling van de module Servicekosten Afrekening, het portaal voor eigenaren (opdrachtgevers) en een nieuwe mailfunctie. Jurjen vertelde de aanwezigen hoe deze ontwikkelingen in de aankomende periode tot stand gaan komen.

Afsluiting onder het genot van een borrel

De dag werd afgesloten met de aankondiging van een nieuwe loyaliteitsactie. Wanneer een gebruiker van ons systeem een potentiƫle klant bij ons brengt, die later daadwerkelijk klant wordt, zorgen wij voor een volledig verzorgde vrijdagmiddagborrel bij deze gebruiker op kantoor. Om al een beetje in de sferen te komen, sloten wij ook de BRIXXonline klantendag af met een borrel. Wij kijken terug op een geslaagde middag en kijken uit naar volgend jaar.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *