Kim Brinkman Helpdeskmedewerker

Kim Brinkman

Helpdesk-medewerker

“Ik ben Kim Brinkman, gelukkig getrouwd met Sebastiaan en trotse moeder van Jasmijn en James.

Sinds maart 2022 versterk ik het team van BRIXXonline, waar ik de uitdagende en dynamische rol van supportmedewerker / adviseur vervul. Mijn werk gaat verder dan de traditionele helpdeskfuncties; ik ben ook betrokken bij het geven van online cursussen over ons softwarepakket en het uitvoeren van diverse backoffice taken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het ontwerpen van sjablonen voor huurovereenkomsten. De variatie in het werk maakt elke werkdag anders en boeiend!

Daarnaast speel ik een actieve rol in de ontwikkeling van BRIXXonline. Ik werk nauw samen met onze softwareontwikkelaars om feedback van gebruikers te integreren en ons product voortdurend te verbeteren. Deze samenwerking zorgt ervoor dat onze software niet alleen technisch sterk is, maar ook perfect aansluit bij de behoeften van onze gebruikers.

Voordat ik bij BRIXXonline kwam, heb ik een divers carrière pad gevolgd. Met een diploma als Juridisch Secretaresse op zak, heb ik onder andere gewerkt bij een telecomprovider op de technische helpdesk en de afdeling klachtenretentie. Ook heb ik ervaring opgedaan bij een dealerbedrijf, waar ik verantwoordelijk was voor het klantencontactcentrum en de werkplaatsplanning. Communicatie met een technisch aspect heeft dus altijd centraal gestaan in mijn werk”.

Buiten het werk om, geniet ik volop van het leven met mijn gezin. We zijn vaak te vinden in musea, op terrasjes of bij een gezellig diner met familie en vrienden. Mijn gezin is mijn ankerpunt en samen creëren we onvergetelijke herinneringen.

Terug naar overzicht