Dit zijn wij

Bij BRIXXonline werk je met een systeem én met onze mensen. Samen maken wij jouw administratieve taken eenvoudiger. 

Wat mag je van ons verwachten?

Wij maken vastgoedbeheer eenvoudiger, zodat jij minder tijd kwijt bent aan administratieve taken. Jij kan rekenen op onze hulp om efficiënt aan de slag te kunnen. 

1. Een persoonlijke aanpak



Wij geloven in een persoonlijke aanpak. Dat betekent meer dan alleen maar zakendoen. Wij staan klaar om je te helpen en denken met je mee. Wij werken met een op maat gemaakte oplossing. We gooien je niet in het diepe. Alles wat je moet weten wordt goed uitgelegd in onze cursus. Daarna blijven we je begeleiden en zijn we altijd bereikbaar via onze helpdesk.


Naar volgende stap

2. Luisteren naar jouw behoeften



Waar loop je tegenaan en wat heb je nodig? We willen je helpen met het verbeteren van je dienstverlening. Door goed te luisteren, brengen we in kaart welke oplossingen voor jou nodig zijn. Door dit met jou te bespreken, kunnen we een effectief en op maat gemaakte oplossing leveren om je tijd te besparen.


Naar volgende stap

3. Ervaring en expertise



Wij staan bekend als een betrouwbare partner. Door onze ervaring in vastgoed én software weten we wat belangrijk is voor jou. Wij zijn er voor je wanneer dat nodig is. Dankzij onze expertise richten we ook de specifieke details voor jou goed in. Je kunt rekenen op heldere adviezen, ondersteuning en oplossingen waar je verder mee kan. Met een professionele blik en een persoonlijk advies bespaar je tijd.


Naar volgende stap

4. Focus op efficiëntie



Jij hebt het druk genoeg. Daarom is het ons doel om jou tijd te besparen. Onze software helpt je daarbij. Door je te helpen met de inrichting van het systeem, onze trainingen en persoonlijke ondersteuning, gaat het systeem voor je aan de slag. Met deze automatiseringen bespaar je tijd. Zo kun jij je richten op dat waar je goed in bent: strategisch kijken naar vastgoed.


Naar volgende stap

5. Gebruiksvriendelijk



Het automatiseren van administratieprocessen maakt jouw leven makkelijker. Onze software is ontworpen met het oog op eenvoud. Hierdoor navigeer je moeiteloos door het systeem en vind je snel wat je nodig hebt. Of het nu gaat om het beheren van huurcontracten, huurindexatie of het bijhouden van financiële gegevens, onze gebruiksvriendelijke interface maakt het allemaal mogelijk in slechts een paar klikken.


1. Een persoonlijke aanpak



Wij geloven in een persoonlijke aanpak. Dat betekent meer dan alleen maar zakendoen. Wij staan klaar om je te helpen en denken met je mee. Wij werken met een op maat gemaakte oplossing. We gooien je niet in het diepe. Alles wat je moet weten wordt goed uitgelegd in onze cursus. Daarna blijven we je begeleiden en zijn we altijd bereikbaar via onze helpdesk.


Naar volgende stap

2. Luisteren naar jouw behoeften



Waar loop je tegenaan en wat heb je nodig? We willen je helpen met het verbeteren van je dienstverlening. Door goed te luisteren, brengen we in kaart welke oplossingen voor jou nodig zijn. Door dit met jou te bespreken, kunnen we een effectief en op maat gemaakte oplossing leveren om je tijd te besparen.


Naar volgende stap

3. Ervaring en expertise



Wij staan bekend als een betrouwbare partner. Door onze ervaring in vastgoed én software weten we wat belangrijk is voor jou. Wij zijn er voor je wanneer dat nodig is. Dankzij onze expertise richten we ook de specifieke details voor jou goed in. Je kunt rekenen op heldere adviezen, ondersteuning en oplossingen waar je verder mee kan. Met een professionele blik en een persoonlijk advies bespaar je tijd.


Naar volgende stap

4. Focus op efficiëntie



Jij hebt het druk genoeg. Daarom is het ons doel om jou tijd te besparen. Onze software helpt je daarbij. Door je te helpen met de inrichting van het systeem, onze trainingen en persoonlijke ondersteuning, gaat het systeem voor je aan de slag. Met deze automatiseringen bespaar je tijd. Zo kun jij je richten op dat waar je goed in bent: strategisch kijken naar vastgoed.


Naar volgende stap

5. Gebruiksvriendelijk



Het automatiseren van administratieprocessen maakt jouw leven makkelijker. Onze software is ontworpen met het oog op eenvoud. Hierdoor navigeer je moeiteloos door het systeem en vind je snel wat je nodig hebt. Of het nu gaat om het beheren van huurcontracten, huurindexatie of het bijhouden van financiële gegevens, onze gebruiksvriendelijke interface maakt het allemaal mogelijk in slechts een paar klikken.


Naar volgende stap

Meer weten? Wij helpen je graag!

Ik ben Tim – accountmanager bij BRIXXonline – en help je graag verder. Heb je vragen of wil je graag meer zien van BRIXXonline, neem contact met mij op.